Kontinuitet poslovanja

Kontinuitet poslovanja

Mnoge, ako ne i sve, organizacije su pretrpele veliki prekid kada su njihova tehnološka sredstva ili usluge bile nedostupne. Ove krizne situacije često otvaraju važna pitanja bez odgovora:

  • Šta bi nam bilo potrebno da se oporavimo?
  • Zašto se to dogodilo?
  • Koliki će biti trošak?
  • Kada ćemo moći da radimo i sa kojim kapacitetom?
  • Kako to možemo izbeći u budućnosti?

Teško je izboriti se sa ovim izazovima, kao i pronaći pravi način usluge klijentima, procenjujući bezbednost vaših fizičkih lokacija, kao i zaštitu i vraćanje vaših sredstava koja su od izuzetne vrednosti — digitalna sredstva.

SolvIT vodi organizacije dok se bore sa rizikom i pomaže u kreiranju planova da se što pre vrate na pravi put u slučaju katastrofe. Naše usluge su prilagođene vašim specifičnim potrebama. Profesionalni tim će vas voditi kroz proveren proces prikupljanja i analize podataka, procene rizika i kreiranja detaljne analize uticaja na poslovanje kako bi se postavili ciljevi kontinuiteta na osnovu specifičnih potreba vaše organizacije. SolvIT vam može pomoći da pronađete pravo rešenje za osnovne poslovne funkcije, otkrijete načine za pravljenje rezervnih kopija i odredite strategije oporavka IT-a u slučaju:

  • Potpunog ili delimičnog prekida rada vašeg centra podataka i povezanih sistema
  • Poremećaja mreže na različitim nivoima
  • Naprednih napada pretnji
  • Gubitka podataka ili sličnog kršenja IT bezbednosti
  • Prekida glasovne komunikacije