ITSM konsultacije

ITSM konsultacije

Kada se započne naša ITSM procena, prvi korak je rad na identifikovanim planovima za poboljšanje i nadogradnju. Nakon što naučimo i razumemo viziju, strategiju i ciljeve vaše organizacije, naši stručnjaci će vam pomoći da primenite poboljšanja i edukujete svoje rukovodstvo i lokalne timove.
SolvIT razume vrednost konsultacijskih usluga koje su fokusirane i koje kontrolisano koštaju i traju. Ovo pomaže našim klijentima da mere uspeh putem metoda koje se brzo mogu dobiti.
Naše iskustvo i tehnike nam omogućavaju da se prilagodimo neizbežnim preprekama i izazovima na tom putu. To znači da možemo dati stvarne, vidljive i merljive rezultate za nekoliko nedelja, a ne za nekoliko meseci ili neki duži period.
Iako svi naši ITSM savetnici imaju ITIL, ISO/IEC 20000 i Agile sertifikat, razumemo da je najvažnije raditi na rešenjima koja su u skladu sa jedinstvenim ciljevima vašeg poslovanja. Mi ćemo pružiti ITIL znanje i stručnost, ali naš tim će prilagoditi rešenje prema vašim specifičnim potrebama.

Prednosti koje će naš tim pružiti su:

Prednosti koje će naš tim pružiti su:

  • Nećemo samo primeniti određeni stavke – umesto toga ćemo se fokusirati na postizanje konkretnih poslovnih rezultata
  • Tokom naše procene podići ćemo nivo obrazovanja, svesti i organizacione kulture ITIL metodologije
  • Istaknućemo jasne tačke odgovornosti kako bismo osigurali da redovno dolazi do poboljšanja
  • Ne možete da upravljate onim što ne možete da izmerite – obezbedićemo jasne metrike i kontrolne table za klijente i zainteresovane strane
  • Redovna podrška da bi kontinuirano poboljšanje usluge postalo neophodno